Polecamy

Najczęściej zadawane pytania

 

1. Jak długo będzie trwać procedura zamówienia?

Po złożeniu zamówienia, dokonaj wpłaty na nasze konto bankowe lub dokonaj płatności lub transferu online. Numery kont i dane do wpłaty podane są na witrynie, dostaniesz je także automatycznie w wiadomości wysłanej na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
Twoje zamówienie będzie kontynuowane w następujących krokach:

 

Krok 1 (1-3 dni):Twoje zamówienie jest przetwarzane. Produkty są zbierane od dostawców.

Krok 2 (<1 dzień): Twoje zamówienie oczekuje na zapakowanie.

Krok 3 (1 dzień): Twoje zamówienie jest pakowane i wysyłane za pośrednictwem Poczty w Hong Kongu.

Krok 4 (około 10 dni): Zamówienie jest dostarczane przez pocztę.

 

Całkowity czas dostawy:
Air Mail (poczta lotnicza - wysyłka zagraniczna z Hong Kongu): 12 do 30 dni roboczych. Najczęściej proces trwa krócej około 10 dni roboczych.

 

2. Dlaczego przesyłka na cały świat jest w stałych przedziałach cenowych i to bez względu na wielkość zamówienia?

Taka wysyłka jest realizowana dzięki zintegrowaniu systemu wysyłki i umowie partnerskiej z pocztą.

 

3. Dlaczego ceny są tak niskie?

Niewiarygodnie niska cena produktów? Wysyłka bezpośrednio z kraju producenta, bez pośredników. Mały magazyn, co dzień nowe dostawy, kontakt z dostawcami wielokrotnie w ciągu dnia.


4. Coś za coś?

Tak. Najniższa cena i sprawdzone produkty ZA Twoją cierpliwość (wysyłka trwa ok. 10 dni, najczęściej krócej, rzadko dłużej) i zrozumienie jeśli zamówionego produktu nie będzie już w ofercie fabryki (rzadko się to zdarza, a dowiesz się o tym w ciągu pierwszych 1-3 dni, zwrócimy pieniądze).

 

5. Czy zakupy są bezpieczne?

Oferujemy najlepszą prywatność i bezpieczne zakupy. Nasza strona jest hostowana na zaufanym serwerze dedykowanym. Nigdy nie ujawnieniamy danych osobowych osobom trzecim. Wszystkie informacje zebrane przez nas są wykorzystywane tylko wyłącznie do właściwego procesu zamówienia.

 

6. Jak przebiega procedura reklamacji, gwarancji?

Procedura gwarancji jest rozpoczynana w następujących zdarzeniach:
- gdy wysłany produkt został uszkodzony w czasie transportu
- gdy przesyłka zostanie zagubiona
- gdy pomyłkowo zostanie wysłany inny produkt

W takich przypadkach produkt jest zamieniany na nowy, zgłoszenie powinno nastąpić w ciągu pierwszych 30 dni. Możemy poprosić o zdjęcia produktu i opakowania paczki, dlatego zalecamy zachowanie opakowania przez 1 miesiąc. Nowy produkt zostaje wysłany po odesłaniu wadliwego. Czasami, gdy wysyłka zwrotna jest nieopłacalna, poprzedni zostawiamy klientowi na "pamiątkę".

Należy pamiętać, że fizyczne uszkodzenia jakiegokolwiek produktu będą unieważniały gwarancję.

 

7. Zakup większych ilości produktów

Skontaktuj się z nami, aby ustalić specjalną cenę. Zajmujemy się tylko sprzedażą detaliczną, maksymalnie 10 sztuk dla jednej osoby.

 

8. Czy są jakieś podatki i cła?

Z naszych statystyk wynika, że tego typu opłaty mogą być przy mniej niż 1% wysyłek i są niewielkie. Jeśli tak się zdarzy, chociaż wysyłki najczęściej nie przekraczają dopuszczalnych kwot i są oznaczane jako Gift, to należności celne są w gestii zamawiającego. Zachęcamy wszystkich do poznania lokalnego urzędu celnego oraz obowiązków i ograniczeń przywozowych. Niektóre produkty mogą wymagać specjalnego zezwolenia lub licencji. Nie odpowiadamy za produkty, które zostały skonfiskowane.

 

9. Czy dostanę fakturę VAT/rachunek?

Na życzenie wystawiamy rachunek na wykonaną usługę. Aby otrzymać rachunek należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP oraz w komentarzu do zamówienia powiadomić o potrzebie jej otrzymania obsługę sklepu. Cena na witrynie jest ceną całkowitą, zawiera opłatę za usługę zamówienia i za towar: (usługa zamówienia produktu za granicą w Twoim imieniu) + (cena produktu u dostawcy). Na rachunku będzie widniała usługa "Usługi w zakresie organizowania zakupu części i podzespołów". Na rachunku będzie widniała cena usługi bez kosztu zamówionego produktu u dostawcy. Pieniądze za produkt są przez nas tylko przekazywane w Twoim imieniu.

Nie wystawiamy faktur VAT.

Cena znajdująca się w sklepie internetowym bitpoland.pl jest ceną całościową i składa się z właściwej usługi zamówienia produktu za granicą (z VAT) wykonywanej przez bitpoland.pl oraz z ceny produktu u dostawcy, która jest przekazywana dostawcy w imieniu zamawiającego. Całkowite ceny są podane w złotych polskich.

 

10. Jak mogę się z wami skontaktować?

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących zamówienia, prosimy o kontakt na sklep@bitpoland.pl wraz z podanym nr zamówienia. Proszę podać jak najwięcej informacji w wiadomości. Nie usuwaj historii wiadomości.


Strona głównaStrona główna

Koszyk  

jest pusty

X Nie pokazuj więcej
TA STRONA UŻYWA CIASTECZEK (COOKIES)
Dowiedz się więcej o celu ich używania w przeglądarce: KLIK.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.